პროექტის სახელწოდება: ბუნებრივი კატასტროფები
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: ამ თემით მოსწავლეები გაეცნობიან ბუნებრივ მოვლენათა მუხანათობას.
პროექტის აქტუალურობა:მნიშველოვანია იმიტომ რომ მოსწავლეები გაიგებენ თუ რა არის ვულკანიდა რა შედეგები მოჰყვება მის ამოფრქვევას?
რა არის ქარიშხალი და მისი შედეგები?
რა არის ცუნამი და მის მიერ გამოწვეული შედეგები?
რა ზიანი მოაქვს მეწყერს და მიწისძვრებს?
პროექტის მიზანი: ამ გაკვეთილის მიზანია მოსწავლეებმა ყურადღება გაამახვილოს ბუნებრივი კატასტროფებით გამოწვეულ შედეგებზე და მათ მაშტაბებზე.
მონაწილეთა ასაკი: 11-12 წელი
ვადები/ ხნგრძლიობა: 1 თვე (4 კვირა)
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მზადდება პრეზენტაცია სლაიდის სახით.
პროექტისათვის საჭირო ძირთადი რესურსები: ინტერნეტი, კომპიუტერი, ენციკლოპედიები
პროექტის მსვლელობა:
1. თემის შერჩევა მოხდა კლასთან შეთანხმებით
2. კალსი დაიყო 5 ჯგუფად შემთხევეითი დაყოფის პრინციპით თითოეული ჯგუფი შედგება 5 მოსწავლისგან
3. თითოეულ ჯგუფს მიეცა დავალებად თითოეული კატასტროფული მოვლენა
4. მოვალეობები გადანაწილდა მოსწავლეებზე, აირჩიეს ლიდერი რომელიც პასუხისმგებელია ვადებზე და მოძიებულ თემატიკაზე.
5. პროდუქრტი უნდა მომზადდეს სლაიდის სახით
6ყველა მომზადებული პროექტი შეჯამდება საბოლოო პრეზენტაციის სახით.
7.შეფასების სქემა მითითებულია ცალკე რუბრიკის სახით.
საგანთან / საგანთა ჯგუფთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
VI.1.1უნდა .აღწეროს დაჩამო აყალიბოს ციფრული მასალის სტრუქტურა; შეარჩიოს მიზნის შესაფერის სტრიქტურა და ამ სტრუქტურის შესფერის ციფრულ საშუალებები ( მაგ. დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს ურთიერთ დამოკიდებულ მონაცემებს-იყენებს ელექტრულ ცხრილებს, ჩვეულებრიბვ ტექსტის დასამუშავებლად-მარტივ ტექსტურ რედაქტორს);
VI.1.2.უნდა შეაფასოს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობები და ადეკვატურად შეარჩიოს ციფრული საშუალებები ცნებები, ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას; VI.1.4.გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;
პროექტის ხელმძღვანელი: მ. ჯიბლაძე
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: manana6014@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი:manananjiblaze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment